Komplecik na szydełku dla niemowlaka

Pierwsze buty za płoty, czas więc na drugie ;) Ogarnęłam wzór na butki więc coraz śmielej go modyfikuje i sprawdzam inne kombinacje. Do kompletu zrobiłam również pierwszą w życiu czapeczkę dla niemowlaka. Oczywiście nie mogłam się oprzeć przed wykonaniem jej z uszkami - rozbraja mnie ten motyw - dzieciaki wyglądają w tych uszatych czapeczkach tak słodko :) Do tego zrobiłam również dwa serduszka i wszystko razem poleciało dla mojej Koleżanki, która również jest w ciąży (mało tego ma termin porodu wyznaczony na dzień po mnie). Fajnie tylko szkoda, że mamy do siebie tak daleko i nie możemy razem przy kawie (o ile to w ogóle byłoby możliwe bo łącznie mamy już trójkę dzieci ;) ) dzielić swoich trosk i radości związanych z tym niezwykłym okresem. 
Jak łatwo się domyśleć to nie ostatnia czapeczka z uszkami ;) Może porwę się również na wersję maxi i zrobię sobie "uszaty komin"? 





Komentarze

  1. Komplecik prezentuje się słodko z pewnością spodoba się koleżance 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne :) Moje Maluchy tez miały czapki uszatki i tez marzę o kominokapturze :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty