Drugi Secret....;)

Tak fajnie robiło mi się pierwszą (ta z chwostami i kolorem turkusowym), że od razu wzięłam się za drugą, która będzie prezentem dla mamy. Chusta wykonana według schematu Secret Paths. Trochę poszalałam z wykończeniem w przypadku drugiej i dwa ostatnie rzędy zrobiłam dwa razy (aby się dobrze układała rząd przedostatni robiony po raz drugi wykonałam w odbiciu lustrzanym).
Obie chusty wykonane z kokonków - pierwsza z 3 nitek 1000 m, druga z 4 nitek 800 m, szydełko 3,5.
Jeśli obdarowana zechce druga chusta również będzie miała chwosty. 



Komentarze

  1. Druga też piękna i ciekawy pomysł z podwójnym wykończeniem😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aż szkoda mi było by nie wykorzystać w całości ostatniego koloru, to pokombinowałam trochę ;)

      Usuń
  2. Piękna <3 Coraz bardziej zaczyna mi się podobać ten motyw, chociaż na początku go odrzuciłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty