Dzień Kobiet - zróbmy coś dla siebie ;)

Dzień Kobiet - jedni obchodzą, inni nie...w końcu każdy dzień powinien być dniem kobiet ;) Ja tam myślę, że czasem takie dni są potrzebne, dni, które przypomną nam o tym, by pamiętać o bliskich (lub całkiem obcych) lub po prostu o sobie. Na co dzień zabiegane - zapracowane, zajęte dziećmi, domem...dziś zróbmy coś, co lubimy, zróbmy dziś coś dla siebie :)
 Ja w tym roku Dzień Kobiet świętuję na spokojnie - z kubkiem kawy, słodką babeczką i najbardziej odważnym projektem szydełkowym, na jaki do tej pory się porwałam. Póki mój drugi synek jeszcze siedzi grzecznie w brzuszku wykorzystuję darowany mi czas - czas, który zmusza by zwolnić i troszkę odpocząć, by nabrać sił do nowego mega wyzwania.
Drogie Panie - świętujemy, tak jak lubimy ;)  Bawcie się dobrze :* 

 P.S. Fanki szydełka na pewno już wiedzą, co to za projekt? ;)

Komentarze

  1. Kolor urzekający a chusty wychodzą piękne z tego projektu. Na koncie mam już dwie. Teraz myśl tylko o wypoczynku i zbieraj siły. Ja rehabilituję przeciążony staw skokowy i też wypoczywam. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybkiego powrotu do pełni formy życzę :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty